WordPress Meetup

Održan 4. WordPress Meetup Serbia: Kako kreirati targetiranu publiku za vaš web sajt?

Sinoć je u beogradskom Mikser House-u održan četvrti po redu WP Serbia Meetup na kome je bilo reči o razvoju WordPressa, te primeni oglašavanja na društvenim mrežama sa ciljem targetovanog plasiranja sadržaja koji nastaje upravo putem ove platforme. Publici su se tom prilikom obratili Marko Heijnen, gost predavač koji je specijalno za ovu priliku stigao iz Holandije kao i Miloš Petrović, osnivač i vlasnik agencije MWEB i jedan od poznatijih srpskih blogera.

Predavanje je započeo holandski developer, dugogodišnji evanđelista WordPressa i osnivač kompanije Code Kitchen. Tema Hejinenovog predavanja bila je razvoj WordPressa, kao i razumevanje ove platforme i njenih potencijala. Marko se osvrnuo na stvaranje jedinstvenih plug-inova za WP, te istakao koje su zapravo prednosti i mane pojedinih dodataka na ličnom blogu ili sajtu.

Tokom večeri bilo je reči i o definisanju strukture WordPressa, odnosno o programskom jeziku na kom je zasnovana ova platforma, te kako programeri mogu menjati pojedine parametre unutar samog koda. Heijnen je završio svoje predavanje izloživši publici svoja iskustva o sigurnosti i stabilnosti WordPressa, dodavši da se on konstantno poboljšava te da je svaka nova verzija sigurnija od prethodne.

Do ciljane publike preko Facebook oglasa

Drugi deo predavanja otvorio je Miloš Petrović, poznati bloger koji piše na temu web tehnologija i komunikacija na Internetu. Uzevši u obzir celokupno iskustvo sa WordPressom i Internet oglašavanjem kojim se profesionalno bavi, Miloš je izjavio:

Jedan od dokaza da  je WordPress dospeo u ruke mnogih korisnika, jeste olakšana mogućnost unosa sadržaja, te sam iz mnogih razloga i sam prestao sa korišćenjem Joomla templatea i prešao na WordPress kao jednostavniju, a ujedno i napredniju platformu.

meetup

Publika, odnosno posetioci sajta od velike su važnosti za postizanje relevantnih statističkih podataka. Povodom ove teme, Miloš je govorio o direktnoj ciljnoj grupi, osvrnuvši se na kreiranje publike putem Facebook-a kao i na povezivanje sa korisnicima ove društvene mreže.

Tako se stvara segmentacija ciljne grupe, tačnije razdvajanje publike po postovima i po kategorijama, da ne bi došlo do mešanja sadržaja. Marketinške promocije pojedinih uslužnih delatnosti na Facebooku, samo su dokaz da putem WordPressa možemo imati tačnu statistiku zainteresovanosti ljudi koji su posetili taj oglas ili reklamu.

Nakon Miloševog predavanja, prisutnima u Mikser House-u obratio se glavni organizator WordPress Srbija okupljanja, Milan Ivanović, koji je izjavio da se tokom leta pravi pauza izmeđumeetupova, te da će se nastaviti od septembra ove godine sa još jačom postavkom i organizacijom. Svi zainteresovani za buduća WordPress okupljanja više informacija o zajednici mogu pronaći na Facebook grupi kao i na zvaničnom sajtu WP Serbia.

IZVOR: Održan 4. WordPress Meetup Serbia: Kako kreirati targetiranu publiku za vaš web sajt? 

About the author

Milan Ivanovic

Frontend developer with extensive web development and web design experience. Creating high-end, responsive websites using WordPress. One of the founders @WPSerbia

Add Comment

Click here to post a comment

Leave a Reply

@WPSerbia

Subscribe to Blog via Email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 98 other subscribers

%d bloggers like this: